Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Δεν είναι για σένα! Vol1

Όχι δεν αναφέρομαι σε τραγούδι! Τα τραγούδια που θα ακολουθήσουν είναι για όλους! Απολαύστε ελεύθερα (αν και υπάρχει φόβος να σας εξοντώσει ο παραλογισμός που θα ακολουθήσει)


Αυτή η ανάρτηση όμως δεν είναι για εσάς αγαπητοί αναγνώσται! Είναι για το σαλιάγκι μας!!!! Είπα να κάνω ένα μίνι αφιέρωμα-σπαμάρισμα του σαλιαγκιου, γιατί του το υποσχέθηκα [αν δεν μου απαντήσει στο τηλέφωνο θα κάνω κάθε μέρα ανάρτηση σας προειδοποιώ]!!

Και φυσικά γιατί με έπιασε τέτοια κωλοπρεμούρα και κάνω τέτοιο ποστ? Γιατί το σαλιάγκι μας μεγαλώνει! Ω, ναι! Και δεν είμαι κοντά του να το αναγκάσω να σβήσει κεράκια με τσιγάρο ή να φάει την τουρτα χωρίς χερια...

Είμαι συναισθηματικό το πλυντήριο, τι να κάνω, μου τρέχουν τα νερά μου..

Παρένθεση


Κλείνει η παρένθεση (μου θυμήθηκε, αφου!)
Λοιπόοοοοον, θέλω να κάνεις βουτιά στο υποσυνείδητό σου και να ξεθάψεις το μικρό σαλιαγκάκι (που από τότε ξεσήκωνε κινήσεις ανόητων που μας περιτριγύριζαν) και να σηκωθείς όρθια. Έτοιμη??? Πάτα πλέυ!


Αντε και επειδή είμαι πολύ μεγάλη ψυχή θα ξεθάψω άλλο ένα από το δικό μου υποσυνείδητο (ξέρεις πόσο το απεχθανόμουν τουτο!)


Αυτό όμως ήταν σε κάτι αγαπημένες κασετούλες (που θα βρω όταν γίνω 70 ετών και άμα....στενοχωρήθηκα που το ξαναθυμήθηκα!!) Μπορεί να μην σου άρεσε ποτέ, αλλά το είχες ακούσει ΠΟΛΛΕΣ φορες, να τα λέμε και αυτά!



Τώρα πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να μεγαλώσω ένα έτος, και να πιάσω εποχές Java!!!


Μετά από την χαλαρή αρχή πιστεύω ότι πρέπει να έρθει και η απελπισία!! Εξάλλου μιλάμε για Java...


Αυτή η εποχή εχει τρομερές επιτυχίες, όπως η ακόλουθη:



 Και αν δεν απατώμαι είναι και η χρονιά της προσωπικής μας χριστουγεννιάτικης επιτυχίας:


Και επειδή ένα ταξίδι ως την Κωνσταντινούπολη πάντα θα μας συντροφεύει:





Γερνάω λέμε! Γερνάω και πιάνω μια σφουγγαρίστρα και μια σακούλα στραγάλια, βγαίνω στο μπαλκόνι και αρχίζω τις σβούρες!


Και ας μην ξεχνάμε την σκυλίσια μεταμεσονύκτια συντροφιά μας στις στιγμές παράκρουσης! Καθως και το soundtrack ενός τουρτοπόλεμου σαν σήμερα, Σαββατο βράδυ στο κέντρο της πόλης..


Θα σταματήσω εδώ, για τώρα! Αλλά θα έχει και Vol2 και για όσο δεν μου απαντάς, έχω 100GB μουσική που μπορώ να ξεθάψω...

Φιλιά σαλιάγκι, και to be continued... (μπουαχαχαχΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ)

11 σχόλια:

  1. Διακρίνω ελλείψεις,αλλα θα περιμένω μέχρι το vol 2 για να τις επισημάνω! Προς το παρόν εγω θυμήθηκα αυτο http://www.youtube.com/watch?v=RpnJkjpgxOM
    Γιούχου! Αυριο θα έχω καινουριο γαμωκινητο,το υπόσχομαι! Νομίζω οτι θα μελαγχολήσω με όλο αυτο το spamming που ζω η χριστιανή απο τις 12 το βράδυ αλλα θα το αντιμετωπίσω γενναία! Και θα είμαι γενναία γιατι εγω κουκλί αμα δε πάει 2 παρα είκοσι το μεσημέρι δεν έχω μεγαλώσει!
    --Σαλιάγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης ξέχασα να ρωτήσω: Πάλι ξεκίνησες τα ναρκωτικά?
      --Σαλιάγκι

      Διαγραφή
    2. ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ! Πολλά ναρκωτικά, λέμε! Πρέπει να αντέξω την εδώ τρέλα!
      --πλυντήριο

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευτυχισμένα!

    Όταν θα βουτάς στις θάλασσες να σκέφτεσαι και μας!

    Όταν θα περνας όμορφα να χαμογελάς!

    να χαρείς το καλοκαίρι σε όλο του το μεγαλείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tremens δεν ξερω αν στο έχω πει ξανά, αλλά είσαι πολύ γλυκός!!!
      Φιλιά
      --πλυντήριο

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώωωωωωωωωω!!! Ευχαριστώωω πολύ!!! Θα σας σκέφτομαι και στη θάλασσα και στη στεριά,μη μου αγχώνεστε!! Όσο για το χαμόγελο,αυτο το έχω πάντα δε με φοβάμαι!!!
      Να με χαίρεστε παιδιά μου!!!!
      (Μου τα χάλασες λίγο με το οτι δε πίνεις αλκοολ αλλα το έσωσες με τον φραπέ,εγω τα εκτιμώ αυτά!! Να τα λέμε και αυτά!)
      --Σαλιάγκι

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευτυχισμένα:)
    Να χαρείς το καλοκαιράκι γιατί περνάει γρήγορα!!!
    Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!! Ευχαριστώ!!! σιγά καλέ που περνά γρήγορα...Το φαινόμενο του θερμοκηπιου έχει φροντίσει να έχουμε αιώνιο καλοκαίρι!!!Ας το χαρουμε λοιπον!!!
      φιλιάααααα
      --Σαλιάγκι

      Διαγραφή
  4. Ωωωω η τσατσόγρια μεγαλώνει? Χρόνια πολλά και καλά Σαλιαγκάκι μου! Είσαι και συ λοιπόν ένα ποταπό καβούρι που προχωράει πλαγίως σαν εμένα.

    Κάθε φορά που συναντάω ένα καρκινάκι θεωρώ χρέος μου να κάνω πάντα την ίδια ερώτηση:

    ΠΩΣ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ Σ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ????

    (ο Λεφάκης λέει μαλακίες να ξέρεις. Δοκιμασμένο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγαλώνει, μεγαλώνει! Και δεν την έχεις δει ποτέ για να μπορέσεις να κρίνεις, να δεις αν της φαίνεται....

      Σιγά μωρε τα καρκινάκια που θα σας λυπηθούμε κιόλας!!! Την παλεύετε γιατί βρίσκετε εμάς τους υπέροχους ... (τι σκατά είπαμε ότι είμαι ρε σάλιαγκα?) και σας κάνουμε την ζωή μοναδική! (μην ενιστασαι εσύ, δεν είπα ευκολη...)

      --πλυντήριο

      Διαγραφή
    2. φυσικά και δε μου φαίνεται!! Ο χρόνος μου φέρθηκε καλά και με επιείκια*
      Όσο για την ερώτηση: δε τη παλευουμε κάστανο! Απορώ γιατί οι άνθρωποι μας ανέχονται! Επίσης αναρωτιέμαι γιατι έχω φίλους που ακόμα με κάνουν παρέα! Και αστρολογίκα δηλαδή να το δείς το θέμα,είμαι το πρόβλημα στη παρέα,δε ταιρίάζω ουτε με υδροχόους ούτε με τοξότες! Διώχτε με να πάω στα κομμάτια! Μη μου μιλάτε καθόλου! Αφήστε με να μείνω μόνη μου τη μισάνθρωπο!
      Το πίστευα οτι έλεγε μαλακίες ο λεφάκης αλλα είπα να δώσω μια ευκαιρία σαυτό το αγόρι http://i2.listal.com/image/2314892/600full-mehmet-akif.jpg
      Ας μη το απορρίψουμε λόγω ζωδίου! Δίκιο δεν έχω?

      Εσυ η απο πάνω μου να σκάσεις είπα! Υδροχόα που θα μιλήσεις κιόλας και θα έχεις και άποψη!Δε θα σου συγχωρήσω ποτέ το οτι ταιριάζεις περισσότερο με τον ευρωπαίο φίλο μας!κλαψ κλαψ
      --Σαλιάγκι
      *Τάδε έφη:Μιμή ντενίση

      Διαγραφή